Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1182

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1219

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1223

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1248

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2964

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2971

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/hersmkys/domains/mehrsky.ir/public_html/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2984
دانلود پروژه مهر | گزارش تخصصی رفع ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
no-img
دانلود پروژه مهر

گزارش تخصصی رفع ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی


دانلود پروژه مهر
مطالب ویژه
اطلاعیه های نویسنده سایت

ادامه مطلب

گزارش تخصصی رفع ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
zip
ژوئن 13, 2018
2000 تومان
2000 تومان – خرید

گزارش تخصصی رفع ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی


گزارش تخصصی رفع ضعف املای دانش آموزان پایه چهارم

فرمت فایل :  word  و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل :  ۲۹ صفحه 

مختصری از شرح

مقدمه کوتاه

همه‌ی ما دوران تحصیل و مدرسه‌ی خود را خوب به یاد داریم. کلاس‌های پرجمعیّتی که هر نیمکت با زحمت سه دانش‌آموز را در خود جای می‌داد. زمانی که زنگ املا فرا می‌رسید، معلم می‌گفت: «بچّه‌ها! نفرات وسط هر نیمکت بیرون بیایند و روی زمین بنشینند. بچًه‌هایی هم که در نیمکت‌ نشسته‌اند، کیف‌هایشان را روی نیمکت بگذارند. سرمیزی‌ها سر میز. ته میزی‌ها هم ته‌میز» کوهی از کیف بر روی میزها قرار می‌گرفت تا مبادا دانش‌آموزی سرخود را حرکت دهد و چشمش به املای دیگری بیفتد. سپس معلم با حالت دستوری و کلمه به کلمه، متن املا را می‌خواند.
هنوز هم با گذشت سال‌ها، حتّی با تغییر کتاب‌های درسی، باز هم شاهد برگزاری چنین املاهایی در کلاس درس هستیم. این موضوع باعث تعجّب است که با وجود این همه تغییرات، باز هم به شکل سنّتی به دانش‌آموزان املا می‌گوییم؟ آیا واقعاً روش دیگری برای گفتن املا وجود ندارد؟ چرا سعی نمی‌کنیم در درس املا به شیوه‌هایی نو و جذّاب‌ هم توجّهی داشته باشیم؟ اصلاً چرا روش‌های سنّتی را کنار نمی‌گذاریم؟ مگر نه این است که ما بایستی این نونهالان باغ مدرسه را برای روزگاری جز روزگار خود تعلیم ‌دهیم و تربیت ‌کنیم.آیا تاکنون از خود آنان پرسیده‌ایم تا چه اندازه به این روش‌ها علاقه‌مند هستند؟

 

2000 تومان – خرید


ads

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!